L'industria di l'acciaio in strada per esse più forte

L'industria di l'acciaio hè stata stabile in Cina cù un fornimentu consistente è prezzi stabili durante u primu trimestre di questu annu, malgradu e cundizioni complicate.L'industria di l'acciaio hè prevista per ottene un rendimentu megliu cum'è l'ecunumia generale cinese si espande è e misure politiche chì assicuranu una crescita stabile anu un effettu megliu, hà dettu Qu Xiuli, vicepresidenta di l'Associazione Chine di Ferru è Steel.

Sicondu Qu, l'imprese domestiche di l'acciaio anu aghjustatu a so struttura di varietà dopu à i cambiamenti in a dumanda di u mercatu è ottinutu i prezzi di furnimentu stabile durante i primi mesi di questu annu.

L'industria hà ancu ottinutu un equilibriu trà l'offerta è a dumanda durante i primi trè mesi, è a prufittuità di l'imprese di l'acciaio hà migliuratu è hà mostratu una crescita mensuale.L'industria cuntinuerà à prumove u sviluppu stabile è sustenibile di e catene industriali in i ghjorni à vene, disse.

A pruduzzione di l'acciaio di u paese hè stata bassa quist'annu.A Cina hà pruduciutu 243 milioni di tunnellate d'acciaio durante i primi trè mesi, in diminuzione di 10,5 per centu annu, l'associazione hà dettu.

Sicondu Shi Hongwei, vice-segretariu generale di l'associu, a dumanda pent-up vistu durante i primi ghjorni ùn sparirà micca è a dumanda tutale migliurà gradualmente.

L'associu aspetta chì u cunsumu d'acciaio durante l'ultima mità di l'annu ùn serà micca più bassu di a seconda mità di u 2021 è u cunsumu tutale di l'azzaru questu annu serà quasi uguale à l'annu passatu.

Li Xinchuang, ingegnere capu di l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica Chine, basatu in Pechino, aspetta chì a nova custruzzione di l'infrastruttura d'acciaio guidata da u cunsumu quist'annu serà di circa 10 milioni di tunnellate, chì ghjucanu un rolu significativu in a dumanda d'acciaio stabile.

U volatile mercatu internaziunale di commodity hà impostu impatti negativi nantu à a industria di l'acciaio questu annu.Mentre chì l'indice di i prezzi di u minerale di ferru di a Cina à a fine di marzu hà righjuntu $ 158,39 per tonna, un 33,2 per centu in paragunà cù l'iniziu di questu annu, u prezzu di u minerale di ferru impurtatu cuntinueghja à calà.

Lu Zhaoming, vice-sicritariu generale di l'associu, hà dettu chì u guvernu hà attribuitu un grande significatu à assicurà e risorse di l'industria di l'azzaru di u paese cù parechje pulitiche, cumpresu u pianu di a basa, chì enfatiza l'accelerazione di u sviluppu di u minerale di ferru domesticu.

Siccomu a Cina dipende assai di u minerale di ferru impurtatu, hè necessariu di implementà u pianu di pietra, chì hè previstu di risolve i prublemi di carenza in ingredienti di a fabricazione di l'acciaio aumentendu a so pruduzzioni di u minerale di ferru in miniere d'oltremare à 220 milioni di tunnellate da u 2025 è aumentendu a materia prima domestica. forniture di materiale.

A Cina prevede di aumentà a parte di a produzzione di minerale di ferru d'oltremare da 120 milioni di tunnellate in 2020 à 220 milioni di tunnellate da 2025, mentre chì hà ancu scopu di spinta a pruduzzioni domestica da 100 milioni di tunnellate à 370 milioni di tunnellate è u cunsumu di rottami d'acciaio da 70 milioni à 300 millioni di tunnellate.

Un analista hà dichjaratu chì l'imprese domestiche anu ancu aghjurnatu i so portafogli di prudutti per risponde megliu à a dumanda di punta cù sforzi cuntinui in u sviluppu à bassu carbonu per ottene una riduzione significativa di u cunsumu energeticu è l'impronta di carbonu.
Wang Guoqing, direttore di u Beijing Lange Steel Information Research Center, hà dettu chì l'implementazione efficace di i piani di sviluppu di u minerale di ferru domesticu aiutarà à rinfurzà a pruduzzione domestica di a minera mentre migliurà ancu u tassu d'autosufficienza di u minerale di ferru di u paese.

U pianu di l'Associu di Ferru è Acciaio di a Cina hà ancu assicuratu ancu a sicurezza energetica domestica.


Tempu di posta: 02-02-2022