L'industria siderurgica hè rimasta stabile in Cina cù una pruvista consistente è prezzi stabili durante u primu trimestre di quest'annu, malgradu e cundizioni cumplicate. Si prevede chì l'industria siderurgica ottenerà prestazioni megliu à misura chì l'ecunumia cinese generale si espande è e misure pulitiche chì garantiscenu una crescita stabile piglianu un effettu megliu, hà dettu Qu Xiuli, vicepresidente di l'Associazione Cinese di u Ferru è di l'Acciaiu.
Sicondu Qu, l'imprese siderurgiche naziunali anu adattatu a so struttura di varietà dopu à i cambiamenti in a dumanda di u mercatu è anu ottenutu prezzi di furnitura stabili durante i primi mesi di quest'annu.
L'industria hà ancu ottenutu un equilibriu trà l'offerta è a dumanda durante i primi trè mesi, è a redditività di l'imprese siderurgiche hè migliurata è hà mostratu una crescita mese dopu mese. L'industria continuerà à prumove u sviluppu stabile è sustenibile di e catene industriali in i ghjorni à vene, hà dettu.
A pruduzzione d'acciaiu di u paese hè stata bassa quest'annu. A Cina hà pruduttu 243 milioni di tunnellate d'acciaiu durante i primi trè mesi, un calu di 10,5 per centu annantu à l'annu precedente, hà dettu l'associu.
Sicondu Shi Hongwei, vicesegretariu generale di l'associu, a dumanda repressa vista durante i primi ghjorni ùn sparirà micca è a dumanda tutale migliurà gradualmente.
L'associu prevede chì u cunsumu d'acciaiu durante a seconda metà di l'annu ùn serà micca inferiore à a seconda metà di u 2021 è chì u cunsumu tutale d'acciaiu quest'annu serà più o menu listessu chè l'annu precedente.
Li Xinchuang, ingegnere capu di l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica Cinese basatu in Pechino, prevede chì a custruzzione di nuove infrastrutture d'acciaiu basate nantu à u cunsumu quest'annu serà intornu à 10 milioni di tunnellate, ciò chì ghjucherà un rolu significativu in a dumanda stabile d'acciaiu.
U volatile mercatu internaziunale di e materie prime hà impostu impatti negativi à l'industria siderurgica quest'annu. Mentre chì l'indice di i prezzi di u minerale di ferru di a Cina à a fine di marzu hà righjuntu $ 158,39 per tonnellata, un aumentu di 33,2 per centu paragunatu à l'iniziu di quest'annu, u prezzu di u minerale di ferru impurtatu cuntinueghja à calà.
Lu Zhaoming, vicesegretariu generale di l'associu, hà dettu chì u guvernu hà attribuitu una grande impurtanza à assicurà e risorse di l'industria siderurgica di u paese cù parechje pulitiche, cumprese u pianu fundamentale, chì mette in risaltu l'accelerazione di u sviluppu domesticu di u minerale di ferru.
Siccomu a Cina dipende assai da u minerale di ferru impurtatu, hè necessariu implementà u pianu fundamentale, chì si prevede di risolve i prublemi di scarsità di ingredienti per a fabricazione di l'acciaiu aumentendu a so pruduzzione di minerale di ferru in e miniere d'oltremare à 220 milioni di tunnellate da u 2025 è aumentendu l'approvvigionamentu naziunale di materie prime.
A Cina prevede di aumentà a parte di a pruduzzione di minerale di ferru à l'esteru da 120 milioni di tunnellate in u 2020 à 220 milioni di tunnellate da u 2025, mentre chì hà ancu per scopu di aumentà a pruduzzione naziunale di 100 milioni di tunnellate à 370 milioni di tunnellate è u cunsumu di rottami d'acciaiu di 70 milioni di tunnellate à 300 milioni di tunnellate.
Un analista hà dichjaratu chì l'imprese naziunali anu ancu migliuratu i so portafogli di prudutti per risponde megliu à a dumanda di fascia alta cù sforzi cuntinui per u sviluppu à basse emissioni di carbone per ottene una riduzione significativa di u cunsumu energeticu è di l'impronta di carbone.
Wang Guoqing, direttore di u Centru di Ricerca d'Informazione nantu à l'Acciaiu Lange di Pechino, hà dettu chì l'implementazione efficace di i piani di sviluppu di u minerale di ferru naziunale aiuterà à aumentà a pruduzzione minera naziunale mentre migliurà ulteriormente u tassu d'autosufficienza di minerale di ferru di u paese.
U pianu fundamentale di l'Associazione Cinese di u Ferru è di l'Acciaiu garantirà ancu a sicurezza energetica naziunale.
Data di publicazione: 02 di ghjugnu 2022