L'imprese di l'acciaio sfruttanu l'innuvazione per ghjunghje l'ugettivi di carbone

Guo Xiaoyan, un esecutivu di publicità in Beijing Jianlong Heavy Industry Group Co, hà truvatu chì una parte crescente di u so travagliu di ogni ghjornu si concentra nantu à a frasa buzz "obiettivi duali di carbone", chì si riferisce à l'impegni climatichi di a Cina.

Dapoi l'annunziu chì averà u piccu di emissioni di diossidu di carbonu prima di u 2030 è ottene a neutralità di u carbonu prima di u 2060, a Cina hà fattu sforzi sustanziali per perseguite un sviluppu più verde.

L'industria di l'acciaio, un grande emettitore di carbone è cunsumadore d'energia in u settore di a fabricazione, hè entrata in una nova era di sviluppu marcata da l'innuvazione tecnologica è a trasfurmazioni di a fabricazione intelligente è verde, in un sforzu di avanzà a cunservazione di l'energia è di riduce l'emissioni di carbone.

L'aghjurnamentu di l'azionisti nantu à l'ultime mosse è rializazioni nantu à a riduzione di l'impronta di carbonu da u Gruppu Jianlong, una di e più grandi imprese private di l'acciaio in Cina, hè diventata una parte impurtante di u travagliu di Guo.

"Siccomu a cumpagnia hà fattu assai travagliu in mezu à a ricerca di a nazione sana per una crescita verde è di alta qualità è cerca di fà più cuntributi à a realizazione di i so scopi duali di carbone da a nazione, hè u mo travagliu di fà i sforzi di a cumpagnia megliu cunnisciutu da altri ", disse.
"Fendu questu, speremu ancu chì e persone in l'industria è oltre capiscenu l'impurtanza di ghjunghje l'ugettivi duali di carbone è unisce e mani per a realizazione di i scopi", aghjunse.

U 10 di marzu, u Gruppu Jianlong hà publicatu a so strada stradale ufficiale per ottene un piccu di carbonu da u 2025 è a neutralità di u carbonu da u 2060. A cumpagnia pensa à riduce l'emissioni di carbone da 20 per centu da u 2033, cumparatu cù u 2025. Hè ancu scopu di riduce l'intensità di carbone media da u 2025. 25 per centu, cumparatu cù 2020.

U Gruppu Jianlong cerca ancu di diventà un fornitore mundiale di prudutti è servizii verdi è bassu di carbonu è un fornitore glubale è capu in a tecnulugia metallurgica verde è bassu di carbonu.Hà dettu chì hà da avanzà u sviluppu verde è bassu di carbonu per via di percorsi cumpresi tecnulugia è prucessi di siderurgia rinfurzata per riduce u carbonu, è rinfurzendu l'applicazioni di innovazioni tecnologiche d'avanguardia è prumove l'aghjurnamenti verdi è bassu di carbonu di u so portafoglio di prudutti.

Aumentà l'efficienza di u cunsumu di l'energia è rinfurzà a cunservazione di l'energia, l'aghjurnamentu è a digitalizazione di e soluzioni logistiche per riduce l'usu di i combustibili fossili, a coordinazione cù l'imprese downstream nantu à a conservazione di l'energia è di e risorse, è a prumuzione di u riciclamentu di u calore seranu ancu metudi chjave per a cumpagnia per ghjunghje i so scopi di carboniu.

"Jianlong Group hà da aumentà continuamente l'investimentu in l'innuvazione scientifica è tecnologica per stabilisce un sistema olisticu per a ricerca è u sviluppu di a scienza è a tecnulugia", disse Zhang Zhixiang, presidente è presidente di a cumpagnia.

"Per mezu di questu, avemu u scopu di trasfurmà versu u sviluppu guidatu da a scienza è a tecnulugia".
A cumpagnia hà fattu sforzi per aghjurnà e tecnulugia è l'equipaggiu, è ancu intensificà u riciclamentu di l'energia è a gestione intelligente.

Hà acceleratu l'usu di facilità è equipaghji di risparmiu d'energia altamente efficienti in tutte e so operazioni.Tali equipaghji includenu generatori di energia di gas naturale è pompe d'acqua per risparmià energia.

A cumpagnia hè ancu sguassate una quantità di mutori o altri dispositi chì sò intensivi in ​​energia.

In l'ultimi trè anni, più di 100 prughjetti di cunservazione di l'energia è di prutezzione di l'ambiente sò stati implementati da i filiali di Jianlong Group, cù un investimentu tutale di più di 9 miliardi di yuan ($ 1,4 miliardi).

A cumpagnia hà ancu attivamente rializatu a ricerca nantu à u sviluppu verde di l'industria metallurgica, mentre chì prumove a ricerca è l'applicazione di novi tecnulugia di risparmiu energeticu è di prutezzione di l'ambiente.

Cù l'applicazione di a tecnulugia intelligente per u cuntrollu termale, i tassi di cunsumu d'energia di a cumpagnia sò stati ridotti da 5 à 21 per centu in certi ligami di produzzione, cum'è i forni di riscaldamentu è i forni d'aria calda.

I sussidiarii di u gruppu anu ancu fattu usu di u calore residuale marginale cum'è fonte di riscaldamentu.
I sperti è i dirigenti di l'affari anu dettu chì sottu à l'impegni verdi di a nazione, l'industria di l'acciaio face una pressione enormi per fà più sforzi per passà versu u sviluppu verde.

Grazie à l'azzioni cuncrete pigliate da l'imprese in tutta l'industria, parechji rializazioni sò stati fatti in u tagliu di carbone, ancu s'ellu ci vole più sforzi per avanzà cù u cambiamentu, anu dettu.

Li Xinchuang, ingegnere capu di l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica Chine di Pechino, hà dettu chì l'imprese di l'acciaio chinesi anu digià superatu assai attori stranieri chjave in u cuntrollu di l'emissioni di gasi di scarti.

"I standard di emissioni di carbonu ultra-bassu implementati in Cina sò ancu i più stretti in u mondu", disse.

Huang Dan, vicepresidentu di u Gruppu Jianlong, hà dettu chì a Cina hà implementatu una serie di misure per accelerà a riduzzione di u carbonu è a cunservazione di l'energia in l'industrii chjave, cumpresu u settore di l'acciaio, chì dimostra u forte sensu di rispunsabilità di a nazione è a ricerca incessante di a custruzione di una civilisazione ecologica.

"Tutte e cumunità accademiche è cummerciale anu studiatu attivamente novi tecnulugii di risparmiu d'energia è di riduzzione di emissioni di carbonu, cumpresu u riciclamentu di u calore è l'energia residuale durante a fabricazione di l'acciaio", disse Huang.

"I novi sviluppi sò vicinu à l'angulu per inaugurà una nova volta di migliurà in l'efficienza energetica di u settore", aghjunse.

À a fine di u 2021, u cunsumu energeticu cumpletu necessariu per pruduce 1 tonnellata metrica di acciau crudu in l'imprese principali di l'acciaio di grande è mediana dimensione di a Cina era cascatu à 545 kilogrammi di equivalente di carbone standard, una diminuzione di 4,7 per centu da u 2015, secondu u Ministeru. di Industria è Tecnulugia di l'Informazione.

L'emissioni di diossidu di sulfuru da a pruduzzione di 1 tonnellata d'azzaru sò state tagliate da 46 per centu da a figura per 2015.

L'associu di l'industria di l'acciaio superiore di a nazione hà istituitu un Cumitatu di Promozione di l'Industria di l'Acciaio à Basse Carbone l'annu passatu per guidà i sforzi destinati à riduce l'emissioni di carbonu.Quelli sforzi includenu u sviluppu di tecnulugia di riduzzione di l'emissioni di carbonu è standardizazione di criteri per questioni cunnessi.

"U sviluppu verde è bassu di carbonu hè diventatu una mentalità universale trà i produttori di l'acciaio di Cina", hà dettu He Wenbo, presidente esecutivu di l'Associazione Chine di Ferru è Acciaio."Alcuni attori domestici anu guidatu u mondu in l'usu di impianti avanzati di trattamentu di a contaminazione è a riduzione di emissioni di carbonu".


Tempu di posta: 02-02-2022