Guo Xiaoyan, una dirigente di publicità à u Beijing Jianlong Heavy Industry Group Co, hà scupertu chì una parte crescente di u so travagliu cutidianu si concentra nantu à a frasa à a moda "obiettivi di doppiu carbone", chì si riferisce à l'impegni climatichi di a Cina.
Dapoi l'annunziu ch'ella ghjunghjerà à u so piccu d'emissioni di diossidu di carbonu prima di u 2030 è ch'ella ghjunghjerà à a neutralità di u carbonu prima di u 2060, a Cina hà fattu sforzi sustanziali per perseguità un sviluppu più verde.
L'industria siderurgica, un grande emettitore di carbone è cunsumatore d'energia in u settore manifatturiero, hè entrata in una nova era di sviluppu marcata da l'innuvazione tecnologica è ancu da a trasfurmazione di a fabricazione intelligente è verde, in un sforzu per fà avanzà a cunservazione di l'energia è riduce l'emissioni di carbone.
L'aghjurnamentu di l'azionisti nantu à l'ultime mosse è successi in materia di riduzione di l'impronta di carbone da parte di Jianlong Group, una di e più grande imprese siderurgiche private di a Cina, hè diventatu una parte impurtante di u travagliu di Guo.
"Siccomu a cumpagnia hà fattu assai travagliu in u quadru di a ricerca di tutta a nazione di una crescita verde è di alta qualità è cerca di fà più cuntribuzioni à a realizazione di i so obiettivi di doppia emissione di carbone da parte di a nazione, hè u mo compitu di fà cunnosce megliu l'altri i sforzi di a cumpagnia", hà dettu.
"Fendu cusì, speremu ancu chì e persone in l'industria è oltre capiscenu l'impurtanza di ottene l'ubbiettivi di doppiu carbone è si uniscenu per a realizazione di l'ubbiettivi", hà aghjustatu.
U 10 di marzu, u Gruppu Jianlong hà publicatu a so carta stradale ufficiale per ghjunghje à un piccu di carbone da u 2025 è a neutralità di carbone da u 2060. A cumpagnia prevede di riduce l'emissioni di carbone di u 20 per centu da u 2033, paragunatu à u 2025. Hà ancu u scopu di riduce l'intensità media di carbone di u 25 per centu, paragunatu à u 2020.
U Gruppu Jianlong cerca ancu di diventà un fornitore di classe mundiale di prudutti è servizii verdi è à bassu carbone è un fornitore è capu mundiale in tecnulugia metallurgica verde è à bassu carbone. Hà dichjaratu chì prumoverà u sviluppu verde è à bassu carbone attraversu percorsi chì includenu tecnulugia è prucessi di fabricazione di l'acciaiu migliorati per riduce u carbone, è rinfurzendu l'applicazioni di innovazioni tecnologiche d'avanguardia è prumovendu aghjurnamenti verdi è à bassu carbone di u so portafogliu di prudutti.
Aumentà l'efficienza di u cunsumu energeticu è rinfurzà a cunservazione di l'energia, migliurà è digitalizà e soluzioni logistiche per riduce l'usu di combustibili fossili, cuurdinassi cù l'imprese à valle nantu à a cunservazione di l'energia è di e risorse, è prumove u riciclaggio di u calore saranu ancu metudi chjave per l'impresa per ghjunghje i so obiettivi di carbone.
"U Gruppu Jianlong aumenterà continuamente l'investimenti in l'innuvazione scientifica è tecnologica per stabilisce un sistema olisticu per a ricerca è u sviluppu scientificu è tecnologicu", hà dettu Zhang Zhixiang, presidente di a cumpagnia.
"Per mezu di questu, avemu per scopu di trasfurmà ci versu un sviluppu basatu annantu à a scienza è a tecnulugia."
L'impresa hà fattu sforzi per migliurà e tecnulugie è l'attrezzature, è ancu per intensificà u riciclaggio di l'energia è a gestione intelligente.
Hà acceleratu l'usu di impianti è equipaggiamenti à risparmiu energeticu altamente efficienti in tutte e so operazioni. Tali equipaggiamenti includenu generatori di energia à gas naturale è pompe d'acqua à risparmiu energeticu.
L'impresa hè ancu in traccia di eliminà gradualmente un certu numeru di motori o altri dispositivi chì cunsumanu assai energia.
In l'ultimi trè anni, più di 100 prughjetti di cunservazione di l'energia è di prutezzione di l'ambiente sò stati implementati da e filiali di u Gruppu Jianlong, cù un investimentu tutale di più di 9 miliardi di yuan (1,4 miliardi di dollari).
L'impresa hà ancu realizatu attivamente ricerche nantu à u sviluppu verde di l'industria metallurgica, prumovendu à tempu a ricerca è l'applicazione di nuove tecnulugie di risparmiu energeticu è di prutezzione ambientale.
Cù l'applicazione di a tecnulugia intelligente per u cuntrollu termicu, i tassi di cunsumu energeticu di a cumpagnia sò stati ridutti da 5 à 21 per centu in certi ligami di pruduzzione, cum'è i forni di riscaldamentu è i forni à aria calda.
E filiali di u gruppu anu ancu utilizatu u calore residuale marginale cum'è fonte di riscaldamentu.
L'esperti è i dirigenti d'imprese anu dichjaratu chì, sottu à l'impegni verdi di a nazione, l'industria siderurgica hè sottumessa à una pressione enorme per fà più sforzi per passà à u sviluppu verde.
Grazie à l'azzioni concrete intraprese da l'imprese in tuttu u settore, parechji successi sò stati fatti in a riduzione di u carbone, ancu s'ellu sò necessarii più sforzi per avanzà cù u cambiamentu, anu dettu.
Li Xinchuang, ingegnere capu di l'Istitutu di Pianificazione è Ricerca di l'Industria Metallurgica Cinese basatu in Pechino, hà dettu chì l'imprese siderurgiche cinesi anu digià superatu parechji attori stranieri chjave in u cuntrollu di l'emissioni di gas di scaricu.
"I standard di emissioni di carbone ultra-basse implementati in Cina sò ancu i più severi di u mondu", disse.
Huang Dan, vicepresidente di u Gruppu Jianlong, hà dettu chì a Cina hà messu in opera una seria di misure per accelerà a riduzione di u carbone è a cunservazione di l'energia in l'industrie chjave, cumprese u settore siderurgicu, ciò chì dimostra u forte sensu di rispunsabilità di a nazione è a so ricerca incessante di a custruzzione di una civiltà ecologica.
"E cumunità accademiche è cummerciali anu studiatu attivamente e nuove tecnulugie di risparmiu energeticu è di riduzione di l'emissioni di carbone, cumprese u riciclaggio di u calore è di l'energia di scarto durante a fabricazione di l'acciaiu", hà dettu Huang.
"Nove scoperte sò ghjustu à l'angulu per inizià una nova seria di miglioramenti in l'efficienza energetica di u settore", aghjunse.
À a fine di u 2021, u cunsumu energeticu cumpletu necessariu per pruduce 1 tonnellata metrica d'acciaiu grezzu in e principali imprese siderurgiche di grande è media dimensione di a Cina era calatu à 545 chilogrammi di carbone equivalente standard, una diminuzione di 4,7% da u 2015, secondu u Ministeru di l'Industria è di e Tecnulugie di l'Informazione.
L'emissioni di diossidu di zolfu derivanti da a pruduzzione di 1 tonnellata d'acciaiu sò state ridotte di 46% rispetto à a cifra di u 2015.
L'associu naziunale di l'industria siderurgica hà creatu l'annu scorsu un Cumitatu di Prumuzione di l'Industria Siderurgica à Basse Emissioni di Carboniu per guidà i sforzi destinati à riduce l'emissioni di carbone. Questi sforzi includenu u sviluppu di tecnulugie di riduzione di l'emissioni di carbone è a standardizazione di criteri per e questioni cunnesse.
"U sviluppu verde è à bassu carbone hè diventatu una mentalità universale trà i pruduttori d'acciaiu di a Cina", hà dettu He Wenbo, presidente esecutivu di l'Associazione Cinese di u Ferru è di l'Acciaiu. "Certi attori naziunali anu guidatu u mondu in l'usu di impianti avanzati di trattamentu di l'inquinamentu è in a riduzione di l'emissioni di carbone".
Data di publicazione: 02 di ghjugnu 2022