COME SOSTITUIRE IL BULLONE DI ROTA

1. Sguassate lug nut è rota davanti.Parcheghja a vittura nantu à una superficia abbastanza livellu è mette u frenu di stazionamentu.Per una noce à lug incruciata chì ùn vole micca alluntanà o stringhje, duverete tosà u bullone di a rota.Cù a rota nantu à a terra per chì u hub ùn pò micca turnà, mette a chjave di lug o socket è ratchet nantu à a noce problema.Trascinate una barra di rottura più grande sopra a chjave o manicu di cricchetto.Aghju utilizatu u manicu longu ~ 4 'di u mo jack idraulicu 3-ton.Torce a noce finu à chì a cisura di u bullone.Questu hà pigliatu circa una rotazione di 180º in u mo casu è a noce hè spuntata immediatamente.Sè u bullonu di rota si rompe libera in u hub, o hè digià free-spinning, allura vi tuccherà à rumpiri lu noce fora di u bullonu rota.

Cù u prublema di lug nut sguassatu, allentate l'altri lug nuts un turnu.Mettite cales daretu à e roti posteriori, è alzate u fronte di a vittura.Abbassà a parte anteriore nantu à un supportu pusatu sottu à a traversa vicinu à u bushing posteriore per u bracciu di cuntrollu inferiore (ùn aduprate micca u bushing stessu).Eliminate u restu di lug nuts è a rota.A stampa quì sottu mostra e parti chì avete bisognu di sguassà o alluntanassi dopu.

2. Remove caliper frenu.Avvolgi un pezzu di filu forte o un appenditore di filu drittu intornu à u supportu di a linea di frenu cum'è mostra in a stampa sottu.Eliminate i dui bulloni di 17 mm chì attaccanu a pinza di frenu à l'articulazione.Puderete avè bisognu di una barra di rottura nantu à un ratchet à testa girevole per allentà questi bulloni.Passa u filu à traversu u pirtusu di muntatura superiore per suspende u caliper.Aduprate un straccio per prutegge i calipers dipinti è fate cura di ùn torce a linea di frenu.

3. Eliminate u rotore di frenu.Scorri u rotore di frenu (discu di frenu) da u mozzu.Sè avete bisognu di allentà u discu prima, aduprate un paru di bulloni M10 in i fori filettati dispunibili.Evitate di ottene grassu o oliu nantu à a superficia di u discu è mette u latu esterno di u discu a faccia in giru (per chì a superficia di attritu ùn hè micca contaminata nantu à u pianu di u garage).Dopu chì u discu hè statu sguassatu, aghju postu lug nuts nantu à i boni perni per evità ogni danni à i filamenti.

4. Loosen scudo di polvara.Eliminate a vite di 12 mm da u supportu di u sensoru di velocità nantu à a parte posteriore di u scudo di polvera è mette u supportu fora di a strada (ligate cù una corda se avete bisognu).Eliminate i trè viti di 10 mm da u fronte di u scudo di polvera.Ùn pudete micca sguassà u scudo di polvera.Tuttavia, avete bisognu di trasfurmà per mantene fora di u vostru travagliu.

5. Sguassà u bullonu di rota.Toccate l'estremità tagliata di u bullone cù un martellu da 1 à 3 libbra.Purtate occhiali di sicurezza per prutege i vostri ochji.Ùn avete bisognu di batte nantu à u bolt;basta à chjappà ligeramente finu à chì esce da u spinu di u hub.Ci sò curve in zoni nantu à i bordi in avanti è in daretu di u hub è di l'articulazione chì pareanu chì sò stati pensati per facilità l'inserimentu di u novu bullone.Pudete pruvà à inserisce u novu bullone vicinu à queste zone, ma aghju trovu nant'à u mo 1992 AWD nuckle è hub chì ùn ci era micca abbastanza spaziu.U hub hè tagliatu fine;ma micca a sculacciata.Se Mitsubishi avia ghjustu furnitu una piccula zona di sfondate circa 1/8″ di prufundità o a forma di l'articulazione solu un pocu megliu, ùn avete micca bisognu di fà u prossimu passu.

6. Notch knuckle.Macinate una tacca in u ferru morbidu di l'articulazione simile à ciò chì hè mostratu quì sottu.Aghju cuminciatu a tacca a manu cù un grande file tondu, spirale, unicu, bastard-cut (denti mediu) è finitu u travagliu cù un cutter ad alta velocità in u mo trapanu elettricu 3/8″.Attenti à ùn dannà a caliper di frenu, i fili di frenu, o a stivale di gomma nantu à l'arbre di trasmissione.Continua à pruvà à inserisce u bullonu di a rota mentre avanza è cessà di caccià u materiale appena u bullone si mette in u hub.Assicuratevi di liscia (radius if possible) i bordi di a tacca per riduce e fonti di fratture di stress.

7. Replace shield dust è stallà bolt rota.Spingi u bullonu di u mozzu di a rota da u spinu di u mozzu cù a manu.Prima di "pressà" u bullone in u mozzu, aghjunghje u scudo di polvera à l'articulazione (3 viti) è aghjunghje u supportu di sensore di velocità à u scudo di polvera.Avà aghjunghje alcune rondelle di parafanghi (5/8″ di diametru internu, circa 1,25 ″ di diametru esternu) nantu à i filamenti di i bulloni di a rota è poi aghjunghje un dado di lug di fabbrica.Aghju inseritu una barra di rottura di 1 "di diametru trà i studs restanti per impediscenu chì u hub di vultà.Qualchese duct tape hà impeditu a barra di cascà.Cumincià à stringhje u dado di lug a manu cù a chjave di lug di fabbrica.Quandu u bolt hè tiratu in u hub, verificate per esse sicuru chì hè in angulu drittu à u hub.Questu pò esse bisognu di caccià temporaneamente a noce è a rondelle.Pudete usà u discu di frenu per esse sicuru chì u bullone hè perpendiculare à u hub (u discu duverà facilmente scorri nantu à i bulloni si sò allinati bè).Se u bolt ùn hè micca à l'angulu drittu, rinfriscà a noce è toccu a noce (prutettu da qualchì tela se vulete) cù un martellu per allineà u bolt.Rimette e rondelle è cuntinueghja à stringhje a noce cù a manu finu à chì a testa di u bullone hè tirata stretta contr'à u spinu di u hub.

8. Installa rotor, caliper, è rota.Trascinate u discu di frenu nantu à u hub.Eliminate cù cura u caliper di frenu da u filu è installate u caliper.Serrate i bulloni di pinza à 65 ft-lbs (90 Nm) cù una chjave dinamometrica.Eliminate u filu è rimette a rota.Stringhje i lug nutsa manuin un mudellu simili à quellu mostratu in u diagramma à a diritta.Puderete avè da spustà a rota un pocu cù a manu per mette ogni lug nut.À questu puntu, mi piace à snug the lug nuts un pocu più in più usendu un socket è una chjave.Ùn serrate micca i noci ancora.Utilizendu u vostru jack, sguassate u jack stand è poi abbassà a vittura in modu chì u pneumaticu riposa in terra abbastanza per ùn vultà, ma senza tuttu u pesu di a vittura.Finisci di stringhje i noci cù u mudellu mostratu sopra à 87-101 lb-ft (120-140 Nm).Ùn indovinà;usa una chiave dinamometrica!Aghju utilizatu 95 ft-lbs.Dopu chì tutti i noci sò stretti, finiscinu di calà a vittura completamente à a terra.

rimpiazzà u bullonu di a rota


Tempu di Postu: Aug-24-2022