COME RIMPIAZZÀ U BULLONE DI A ROTA

1. Sguassate u dadu di a ruota è a rota anteriore.Parcheghjate a vittura nantu à una superficia abbastanza piana è mette u frenu di stazionamentu. Per un dadu di a ruota cù filettatura incruciata chì ùn vole micca allentà o stringhje, duverete taglià u bullone di a rota. Cù a rota à terra in modu chì u mozzu ùn possi micca girà, mette a chiave inglese o a presa è u cricchetto nantu à u dadu prublematicu. Fate scorrere una barra di ruptura più grande sopra a chiave inglese o u manicu di u cricchetto. Aghju utilizatu u manicu longu ~ 4′ di u mo martinettu idraulicu di 3 tunnellate. Girate u dadu finu à chì u bullone si taglia. Questu hà pigliatu circa una rotazione di 180º in u mo casu è u dadu hè saltatu subitu. Se u bullone di a rota si rompe liberamente in u mozzu, o hè digià in girata libera, allora duverete rompe u dadu da u bullone di a rota.

Cù u dadu prublematicu cacciatu, allentate l'altri dadi di un giru. Pone i cunei daretu à e rote posteriori è alzate a parte anteriore di a vittura. Abbassate a parte anteriore nantu à un cavalletto piazzatu sottu à a traversa vicinu à a boccola posteriore per u bracciu di cuntrollu inferiore (ùn aduprate micca a boccola stessa). Cacciate i dadi rimanenti è a rota. L'imagine sottu mostra e parti chì avete bisognu di caccià o allentà dopu.

2. Sguassate a pinza di frenu.Avvolgi un pezzu di filu forte o una gruccia di filu raddrizzatu intornu à u supportu di a linea di frenu cum'è mostratu in l'imagine quì sottu. Elimina i dui bulloni di 17 mm chì attaccanu a pinza di frenu à a snodatura. Pudete avè bisognu di una barra di ruptura nantu à un cricchetto à testa girevole per allentà questi bulloni. Passa u filu per u foru di montaggio superiore per suspende a pinza. Aduprate un stracciu per prutege e pinze verniciate è fate attenzione à ùn piegare a linea di frenu.

3. Sguassate u discu di frenu.Fate scorrere u discu di frenu (discu di frenu) fora di u mozzu. Sè avete bisognu di allentà prima u discu, aduprate una coppia di bulloni M10 in i fori filettati dispunibili. Evitate chì u grassu o l'oliu si metta nantu à a superficia di u discu è mette u latu esternu di u discu à faccia in ghjò (in modu chì a superficia di attritu ùn si contamini micca nantu à u pianu di u garage). Dopu avè cacciatu u discu, aghju piazzatu i dadi di e ruote nantu à i bulloni boni per evità danni à e filettature.

4. Allentate u parapolvere.Eliminate a vite à testa cilindrica di 12 mm da u supportu di u sensore di velocità nantu à u spinu di u parapolvere è mette u supportu fora di strada (ligatelu cù una corda se ne avete bisognu). Eliminate e trè viti à testa cilindrica di 10 mm da a parte anteriore di u parapolvere. Ùn pudete micca caccià u parapolvere. Tuttavia, avete bisognu di spustallu per mantene lu fora di strada per u vostru travagliu.

5. Sguassate u bullone di a rota.Battite nantu à a fine tagliata di u bullone cù un martellu da 1 à 3 libbre. Portate occhiali di sicurezza per prutege i vostri ochji. Ùn avete bisognu di batte u bullone; basta à cuntinuà à colpisce dolcemente finu à chì esce da u fondu di u mozzu. Ci sò zone curve nantu à i bordi anteriori è posteriori di u mozzu è di a juntura chì parenu esse state cuncipite per facilità l'inserimentu di u novu bullone. Pudete pruvà à inserisce u novu bullone vicinu à queste zone, ma aghju trovu nantu à a mo juntura è u mozzu AWD di u 1992 chì ùn ci era micca abbastanza spaziu. U mozzu hè tagliatu bè; ma micca a juntura. Se Mitsubishi avesse furnitu una piccula zona scavata circa 1/8″ di prufundità o avesse furmatu a juntura un pocu megliu, ùn averiate micca bisognu di fà u passu prossimu.

6. Articulazione à dentatura.Fate una tacca in u ferru dolce di a articulazione simile à ciò chì hè mostratu quì sottu. Aghju cuminciatu a tacca à manu cù una lima tonda grande, à spirale, à tagliu bastardu unicu (dente mediu) è aghju finitu u travagliu cù una fresa à alta velocità in u mo trapano elettricu di 3/8″. Fate attenzione à ùn dannà a pinza di u frenu, i tubi di u frenu, o u manicotto di gomma nantu à l'arburu di trasmissione. Continuate à pruvà à inserisce u bullone di a rota mentre avanzate è smette di rimuovere materiale appena u bullone si adatta à u mozzo. Assicuratevi di liscià (raggiu se pussibule) i bordi di a tacca per riduce e fonti di fratture da stress.

7. Rimpiazzà u parapolvere è stallà u bullone di a rota.Spinghje u bullone di u mozzu di a rota da u fondu di u mozzu à manu. Prima di "pressà" u bullone in u mozzu, attaccate u parapolvere à a juntura (3 viti à testa cilindrica) è attaccate u supportu di u sensore di velocità à u parapolvere. Avà aghjunghjite alcune rondelle di parafango (diametru internu di 5/8″, circa 1,25″ di diametru esternu) sopra i fili di i bulloni di a rota è poi attaccate un dado di fabbrica. Aghju inseritu una barra di ruptura di 1″ di diametru trà i perni rimanenti per impedisce à u mozzu di girà. Un pocu di nastro adesivo hà impeditu à a barra di cascà. Cuminciate à stringhje u dado di a ruota à manu cù a chiave inglese di fabbrica. Mentre u bullone hè tiratu in u mozzu, verificate chì sia à angulu rettu cù u mozzu. Questu pò richiede a rimozione temporaneamente di u dado è di e rondelle. Pudete aduprà u discu di frenu per assicurassi chì u bullone sia perpendiculare à u mozzu (u discu duveria scorrere facilmente sopra i bulloni se sò allineati currettamente). Se u bullone ùn hè micca à angulu rettu, rimette u dado è batte u dado (prutettu da un pezzu di tela se vulete) cù un martellu per allineà u bullone. Rimette e rondelle è cuntinuà à stringhje u dadu à manu finu à chì a testa di u bullone sia tirata stretta contr'à u spinu di u mozzu.

8. Installate u rotore, a pinza è a rota.Fate scorrere u discu di frenu nantu à u mozzu. Eliminate cù cura a pinza di frenu da u filu è installate a pinza. Stringhjite i bulloni di a pinza à 65 ft-lbs (90 Nm) cù una chiave dinamometrica. Eliminate u filu è rimettite a rota. Stringhjite i dadi di e ruote.à manuin un mudellu simile à quellu mostratu in u diagrama à diritta. Pudete avè bisognu di spustà a rota un pocu à manu per fà pusà ogni dado. À questu puntu, mi piace à stringhje i dadi un pocu di più cù una presa è una chiave inglese. Ùn serrate micca ancu i dadi. Cù u vostru cric, cacciate u supportu di u cric è poi abbassate a vittura in modu chì u pneumaticu sia appoghjatu nantu à a terra abbastanza per ùn girà, ma senza u pesu tutale di a vittura sopra. Finite di stringhje i dadi aduprendu u mudellu mostratu sopra à 87-101 lb-ft (120-140 Nm).Ùn indovinate micca;aduprate una chiave dinamometrica!Aghju adupratu 95 ft-lbs. Dopu chì tutti i dadi sò stretti, finite di calà cumpletamente a vittura à terra.

rimpiazzà u bullone di a rota


Data di publicazione: 24 d'aostu 2022