U 13 di ghjugnu 2025, ISTANBUL, Turchia - AUTOMECHANIKA ISTANBUL 2025, un avvenimentu mundiale di l'industria di pezzi di ricambio per l'automobile, hà apertu in grande stile à u Centru Espositivu d'Istanbul. Essendu una di e mostre più influenti in Eurasia, questu avvenimentu hà riunitu più di 1.200 espositori da più di 40 paesi, chì coprenu pezzi di ricambio per veiculi cummerciali, nuove tecnulugie energetiche è soluzioni di catena di furnimentu digitale.
A squadra di cummerciu esteru diFujian Jinqiang Machinery Manufacturing Co., LTD., un famosu fabricatore cinese di bulloni per mozzi di camion, hà participatu à sta mostra cum'è cumpratore, impegnendu si in scambii approfonditi cù fornitori è partenarii mundiali di alta qualità, esplorendu l'ultime tendenze tecnologiche in l'industria è cunsulidendu ulteriormente a relazione di cooperazione strategica cù i principali clienti in Europa Centrale è Orientale. Terry, u direttore di u cummerciu esteru di a cumpagnia, hà dettu: "I mercati turchi è circundanti crescenu rapidamente in u mercatu di i veiculi cummerciali. Speremu di esplorà più risorse di catena di furnimentu di alta qualità attraversu sta mostra, approfonde a cooperazione cù i clienti esistenti è furnisce suluzioni di prudutti più efficienti è cumpetitive".
Tendenza di l'industria: A dumanda di bulloni di mozzo di alta qualità cuntinueghja à cresce
Cù u rapidu sviluppu di l'industria mundiale di a logistica è di i trasporti, i standard di sicurezza per i veiculi cummerciali sò in costante crescita, è a dumanda di u mercatu per veiculi d'alta resistenza, resistenti à a corrosione è di longa durata.bulloni di u mozzu di a rotahè in continua crescita. In particulare in regioni cum'è u Mediu Oriente è l'Europa Orientale, e dure cundizioni di travagliu anu messu in avanti esigenze più elevate per a durabilità di i cumpunenti. I pruduttori cinesi, cù e so tecnulugie mature è certificazioni internaziunali (cum'è ISO 9001, TS16949, CE, ecc.), stanu diventendu fornitori impurtanti in u mercatu mundiale di ricambi per veiculi cummerciali.
Cumpagnia di Macchine Jinqiang: Cuncentrati nantu à a qualità, servendu u mondu
A cumpagnia di fabricazione di macchine Jinqiang hè stata prufundamente impegnata in a fabricazione dibulloni di u mozzu di u camion fdapoi parechji anni. I so prudutti sò largamente usati in camion pesanti, rimorchi è macchine di custruzzione, è sò esportati in più di 30 paesi è regioni, cumprese l'Europa, l'America, u Mediu Oriente è l'Asia sudorientale. Per sta mostra, a squadra s'hè cuncentrata nantu à l'applicazione di novi materiali è a tendenza di a pruduzzione intelligente, è hà discuttu a futura direzzione di sviluppu di u mercatu cù i partenarii internaziunali.
"Infurmazioni nantu à a mostra"
- Tempu: 13-15 di ghjugnu 2025
- Locu: Centru Espositivu d'Istanbul
Data di publicazione: 14 di ghjugnu 2025