(MALESIA KUALA LUMPUR) ESPOSIZIONE INTERNAZIUNALE DI MACCHINE PER L'EDILIZIA, ATTREZZATURE PER L'EDILIZIA È RICAMBI AUTO DELL'ASIA SUD-EST

1 2 3

ESPOSIZIONE INTERNAZIUNALE DI MACCHINE PER L'EDILIZIA, ATTREZZATURE PER L'EDILIZIA È RICAMBI AUTO DI U SUD-EST ASIATICU 2023

Cumpagnia: FUJIAN JINQIANG MACHINERY MANUFACTURE CO., LTD.

N° DI CABINA: 309/335

DATA: 31 di maghju - 2 di ghjugnu 2023

A Malesia hè u paese principale di l'ASEAN è unu di i paesi ecunomicamente sviluppati in u Sudeste Asiaticu. A Malesia hè adiacente à u Strettu di Malacca, cù un trasportu marittimu convenientu, chì irradia tutta a regione di u Sudeste Asiaticu, è sovrapposta à a riduzione tariffaria è l'esenzione purtata da a Zona di Liberu Scambiu ASEAN, ciò chì ne face un locu di riunione impurtante per i macchinari di custruzzione, i pezzi di ricambio auto è l'attrezzature di custruzzione in l'ASEAN. Cum'è paese islamicu, a Malesia hè ancu u secondu più grande centru di distribuzione di l'approvvigionamentu in u Mediu Oriente, ciò chì face chì a dumanda di pezzi di macchinari pesanti abbia un grande putenziale, è furnisce cundizioni favurevuli per i pruduttori di pezzi cinesi per entre in i mercati di dece paesi di u Sudeste Asiaticu.

Inseme cù a custruzzione di infrastrutture à grande scala di l'iniziativa "Belt and Road", a capacità di pruduzzione di macchine di custruzzione, veiculi di custruzzione è equipaggiamenti minerarii serà ulteriormente liberata. L'equipaggiamenti di custruzzione continueranu à cresce è a dumanda diventerà più stabile. L'Asia sudorientale hà ripigliatu cumpletamente i so sforzi. Cum'è l'equipaggiamenti di basa, i machini di custruzzione, i pezzi di ricambio auto, l'equipaggiamenti di veiculi minerarii è l'equipaggiamenti di custruzzione d'ingegneria stanu stimulendu rapidamente u sviluppu di l'industria di custruzzione in Malesia.

Per approfonde a prumuzione mutuale è a cuuperazione di a catena industriale RCEP, è implementalla cù una qualità di alta scola. Sta mostra metterà in risaltu u cuncettu di prumuzione di u ciclu cummerciale in i paesi longu a "Cintura è Strada" in u Sudeste Asiaticu è ASEAN, è prisenterà in modu cumpletu novi prudutti è tecnulugie in campi cum'è macchine di custruzzione, veiculi minerarii, veiculi cummerciali è equipaggiamenti d'infrastruttura pesante, è furnisce suluzioni per i clienti. U pianu hè sustinutu da parechje mostre di cummerciu esteru di alta qualità è fori di scambiu. A scala di sta mostra hè di 30.000 metri quadrati, cù un totale di 1.200 stand, chì attireranu cumpratori prufessiunali da Cina, Indonesia, Vietnam, Filippine, Tailandia, Giappone, Corea di u Sud, Pakistan, Cambogia, Singapore, Myanmar è altri paesi di u Sudeste Asiaticu per visità, Espositori.

2023 Sud-Est Asiaticu (Malesia·Kuala Lumpur) International Construction Machinery, Construction Equipment and Auto Parts Expo hè una impurtante mostra prufessiunale in u Sud-Est Asiaticu è hà una grande influenza. A mostra hè urganizata da a Federazione di e Camere di Cummerciu di Macchine è Pezzi di Veiculi Malesi. A mostra si tene ogni annu in Kuala Lumpur, a capitale di a Malesia. Hà per scopu d'aiutà l'espositori è i cumpratori à stabilisce una cuuperazione cummerciale internaziunale. U mercatu malese hè enormu, assai cumplementariu, è a cumunicazione linguistica di u cinese è di u cinese hè cunveniente. , u putenziale di cuuperazione hè enormu, è l'impurtanza di a cuuperazione mutuamente benefica trà a Cina è i paesi di u Sud-Est Asiaticu hè diventata sempre più prominente. In questa occasione, a Malesia cerca di migliurà ulteriormente a so custruzzione d'infrastrutture. U fattu in Cina hè di alta qualità è à bassu prezzu. U mercatu di u Sud-Est Asiaticu hè assai inclinatu à i prudutti cinesi. Sta mostra furnisce à l'espositori opportunità per esplorà u mercatu internaziunale in u Sud-Est Asiaticu è creà più opportunità cummerciale per a cuuperazione cummerciale.


Data di publicazione: 31 di maghju di u 2023