1. Ispezione regulare
U pruprietariu deve verificà u statu di udadi di rotaalmenu una volta à u mese, in particulare i dadi di fissaggio di parti impurtanti cum'è roti è motori. Verificate s'ellu ci hè un allentamentu o segni di usura è assicuratevi chì u dado sia in bonu statu di serraggio.
2. Stringhje in time
Appena si trova chì u dadu di a rota hè allentatu, deve esse strintu subitu cù un strumentu adattatu, cum'è una chiave dinamometrica, secondu u valore di coppia raccomandatu da u fabricatore di u veiculu. Evitate di stringhje troppu forte, chì pò dannà u dadu o deformà u mozzu, ma evitate ancu di stringhje troppu forte, chì pò causà a caduta di u dadu.
3. prevenzione di a currusione è di a ruggine
Mantene i dadi di e rote puliti è asciutti per evità l'esposizione prolungata à ambienti umidi o currusivi. Per i dadi chì sò stati currusi, a ruggine deve esse eliminata in tempu, è a quantità adatta di agente antiruggine deve esse applicata per allargà a so durata di vita.
4. Rimpiazzamentu currettu
Quandu u dadu di a rota hè dannighjatu irreparabilmente, un rimpiazzamentu cù e stesse specifiche è prestazioni cum'è u dadu originale deve esse sceltu per a sustituzione. Segui a prucedura di sustituzione curretta per assicurà chì u novu dadu sia fissatu bè à a rota.
5. Precauzioni
Quandu si cura è si mantenenu i dadi di e rote, ci vole à fà attenzione à evità di stringhje troppu forte è d'utilizà strumenti inappropriati. À u listessu tempu, ùn applicà troppu oliu lubrificante nantu à u dado, per ùn influenzà micca u so effettu di fissaggio. I pruprietarii devenu amparà regularmente e cunniscenze pertinenti, migliurà a capacità d'automanutenzione, per assicurà a sicurezza di guida.
Data di publicazione: 31 d'aostu 2024