Rinfrescante in l'estate calda: A fabbrica di bulloni di camion furnisce à i travagliadori tè di erbe

Recentemente, mentre e temperature cuntinueghjanu à cresce, a nostra fabbrica hà lanciatu una "Iniziativa di Raffreddamentu Estivu" per assicurà a salute è a sicurezza di i travagliadori in prima linea è dimustràJinqiang Machinery Manufacturing Co., Ltdcura di i so impiegati. Una tisana gratuita hè avà furnita ogni ghjornu à u persunale di l'officina per aiutalli à cumbatte u calore è mantene una pruduzzione sicura è efficiente.

Cù l'arrivu di u piccu di l'estate, e temperature elevate persistenti anu postu sfide significative per l'operazioni di l'atelier. Per prevene i colpi di calore, a squadra di logistica di a fabbrica prepara cù cura una tisana speciale cù ingredienti chì allevianu u calore cum'è u crisantemu, u caprifogliu è a liquirizia. U tè hè cunsegnatu in e zone di pausa in ogni atelier à orari previsti, permettendu à i travagliadori di stà freschi per tuttu u ghjornu. L'impiegati anu espressu a so apprezzazione, dicendu chì u tè ùn solu li rinfresca, ma li face ancu sente apprezzati. "Ancu s'ellu face caldu fora, l'impresa pensa sempre à noi - ci dà più motivazione per travaglià!" hà dettu un travagliadore veteranu di l'atelier di assemblaggio.

U direttore di l'operazioni di a fabbrica hà messu in risaltu chì l'impiegati sò l'attivu u più preziosu di a cumpagnia, in particulare durante u calore estremu. In più di furnisce tisane, a cumpagnia hà adattatu l'orari di travagliu per evità l'ore di punta di calore, hà migliuratu i cuntrolli di u sistema di ventilazione è hà messu in magazzinu medicazione per u colpu di calore d'emergenza, tuttu què per assicurà un ambiente di travagliu più sicuru.

Una tazza di tè, un gestu di cura. UFabbrica di Bulloni di Camiondà sempre priorità à u benessere di i so impiegati, mettendu in pratica a so filusufia "e persone prima". Favurendu un sensu di appartenenza trà i travagliadori, l'impresa alimenta ancu a crescita à longu andà è u sviluppu di alta qualità.


Data di publicazione: 22 di lugliu di u 2025