Una mostra forte: u mercatu internaziunale di i pezzi di ricambio automobilistici hè di ritornu à Francfort
2.804 cumpagnie di 70 paesi anu espostu i so prudutti è servizii in 19 livelli di padiglioni è in l'area espositiva esterna. Detlef Braun, membru di u Cunsigliu Esecutivu di Messe Frankfurt: "E cose vanu chjaramente in a bona direzzione. Inseme cù i nostri clienti è i nostri partenarii internaziunali, simu ottimisti per l'avvene: nunda pò rimpiazzà e fiere. A forte cumpunente internaziunale trà l'espositori di 70 paesi è i visitatori di 175 paesi rende chjaru chì u mercatu internaziunale di i ricambi automobilistici hè di ritornu à Francfort. I participanti anu ancu prufittatu pienamente di e nuove opportunità di networking per scuntrà si finalmente di persona è fà novi cuntatti cummerciale."
L'altu livellu di suddisfazione di i visitori di 92% dimostra chjaramente chì i duminii d'attenzione di l'Automechanika di quest'annu sò esattamente ciò chì l'industria cercava: a crescente digitalizazione, a rifabbricazione, i sistemi di trasmissione alternativi è l'elettromobilità in particulare presentanu sfide maiò per l'officine è i rivenditori automobilistici. Per a prima volta, ci sò stati più di 350 eventi offerti, cumprese presentazioni fatte da novi participanti à u mercatu è seminarii gratuiti per i prufessiunali di l'automobile.
I CEO di i principali attori anu fattu una forte presenza à l'avvenimentu CEO Breakfast sponsorizatu da ZF Aftermarket u primu ghjornu di a fiera. In un furmatu di "chiarda à u focu", i prufessiunali di Formula 1 Mika Häkkinen è Mark Gallagher anu furnitu intuizioni affascinanti per un'industria chì cambia più velocemente chè mai. Detlef Braun hà spiegatu: "In questi tempi turbulenti, l'industria hà bisognu di intuizioni fresche è di nuove idee. Dopu tuttu, l'obiettivu hè di assicurà chì serà pussibule per tutti di gode di a mobilità più sicura, più sustenibile è più rispettosa di u clima in u futuru".
Peter Wagner, Direttore Generale, Continental Aftermarket & Services:
«Automechanika hà fattu duie cose assai chjare. Prima, ancu in un mondu sempre più digitale, tuttu si riduce à e persone. Parlà à qualchissia in persona, visità un stand, fà si strada per i padiglioni espositivi, ancu stringhje a manu - nunda di queste cose pò esse rimpiazzata. Siconda, a trasfurmazione di l'industria hà cuntinuatu à accelerà. Campi cum'è i servizii digitali per l'officine è i sistemi di trasmissione alternativi, per esempiu, sò più impurtanti chè mai. Cum'è foru per campi promettenti cum'è questi, Automechanika serà ancu più impurtante in u futuru, perchè a cumpetenza hè assolutamente essenziale se l'officine è i concessionarii volenu cuntinuà à ghjucà un rolu maiò.»
Data di publicazione: 07-ott-2022